torsdag, maj 14, 2009

Ironiskt


Varför kan det aldrig gå någon BRA film på TV när man är ensam hemma? S har tagit vägen om Karlskrona detta dygn och jag har tv:n för mig själv. Tyvärr finns det absolut ingenting värt att se på. Hamnade här istället...

Hade turen att mamma och pappa kom förbi idag på eftermmiddagen. De hade med sig hembakta bullar...Vilket inte mina barn är så bortskämda med, så de åt (Jag med...tur jag gick den där promenaden igår). Hann rensa avloppet i köket också innan tjejerna somnade. Jag anar ett mönster och förstår varför S har accepterat ett jobb utan för Stockholm gränser...Han slipper avloppsrensningen


Imorgon är det fredag, jippie!!!

2 kommentarer:

Svägerskan sa...

Menar du att du inte följer semifinalen i ESC??? *asg*

Kram

mitha sa...

mmmmmmmmmmmmums med bullar!

Haha jag följde INTE heller semifinalen i ESC...URK!


kram