måndag, maj 11, 2009

Uppdatering


Kortrapport från utlandsresan:


middag: dagens första chock (för vissa) musslor...3 flaskor vin...lammfilé


drinkar: ett antal en del goda, andra rosa men otrevligt äckliga (det fanns nog ingen helt utbildad bartender ombord)


show: duktiga artister med otroligt varierad repetoar...styrdansarparen hade visst företräde och utmanövrerade oss andra.


nattsömn: mkt god fast, sängen blir trång om ens andra hälft envisas med att vilja sova på min sida


frukost: god och med schysst utsikt


lunch: god, varm och mättande...hittade ny favorit i form av torkat älgkött...


motion: många mil upp och ned blev det


shopping: en hel del...


väder: taskigt med regn och blåst (dock varma vindar)


drinkar: blev bättre när man tog säkra kort...Lennart, Ragnar eller Isbjörn


middag: mycket att välja på, favorit blev den varmrökta laxen, samt den gravade...


partystämning: sjönk något då det började GUNGA...


nattsömn: mkt god


frukost: god men denna gång var sikten skymd av ett berg med tidigare gästers kaffekoppar...


njutning: 30 min massage...


sällskapet: MYCKET TREVLIGT!




5 kommentarer:

Evendim sa...

Ser ut som en trevlig resa! Själv håller jag mig till de kortare turerna där det inte gungar sååå mycket!

Men du... Ragnar? Var han med på denna resan också? *haha*

Ha en fin vecka! Kram

Yr svägerska sa...

Skickligt sammanfattat =D

Ja det var en kanonhelg, men jag har en fråga.

NÄR ska det sluta gunga?? har jag sabbat något permanent eller? :/

susanne sa...

Jobbigt att det gungar så det vet man itne om man vågar. säger som evendim. kortare resor. Hade ni med Ragnar också. ha ha haha

Micke sa...

Vem åt musslorna, det framgår ingenstans hos nån :)

mitha sa...

Ragnar är minsann trevlig han*S* och god med!

Lät som en trevlig resa minsann

kramar