onsdag, maj 13, 2009

Kvällspromenad

Hade lust att gå en promenad efter halvjobbig dag på jobbet, men ville inte gå ensam. Ringde Svägerskan och frågade om hon hade lust, vilket hon hade. Dök upp hemma på hennes parkering med min numera galna hund...Vi begav oss via radhusområdena ner till området vid gravfältet. Jag slås varje gång jag är där att det måste vara den absolut vackraste platsen i kommunen. Just idag badade naturen i solljus, skir grönska och ett hav av vitsippor. Tyvärr hade ingen av oss kamera med oss, och jag tvivlar på att den hade gjort naturen någon rättvisa. Efter nästan två timmar och en lite trött hund kom jag hem och avnjöt Grey´s för att sedan somna trött och nöjd. Jag har det ganska bra ändå! Tack K för sällskapet!

2 kommentarer:

Svägerskan sa...

Tänk att det ska behövas en lånad hund för att jag ska upptäcka vad vi har precis runt knuten... Bra att du får med mig =)

Micke sa...

För att ni båda var utan kamera så lyckades ni ju väldigt bra med fotograferingen ändå ;)