onsdag, maj 20, 2009

Yes!!

Än kan tanten, hoppade 3.30 i längd idag. Helt ouppvärmd och ett antal kilo tyngre än på mina glansdagar i denna gren...Nöjet bestod helt i att 13 och mina 17 elever hoppade sämre än jag... Dock är jag smått besviken på att ingen av mina kollegor fotade det historiska ögonblick! Kan i och för sig bero på att ingen anade att jag skulle göra något så barnsligt och helt omotiverat...Men jag kan tycka att de borde ha lärt sig det.


Nu ser jag framemot ledigheten, som för min del blir otroligt lång. Det blir mycket häst som vanligt. Helgen inleddes med en smaskig middag och trevligt sällskap av kusinfamiljen. Där smiddes nya planer och weekend med islandshästar inblandade...Anar att vi snart kommer att boka en ny helg hos Peter.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Helene jag tycker att du kanske ska satsa på karriär inom friidrotten, du både springer och hoppar som en mästare :D
Nu ska jag plugga...fy sjutton va roligt!
Kram kram

Hemulen sa...

Haha, det missade jag ju totalt! Hade fullt sjå att hålla koll på mina 26 småttingar... Lite förvarning nästa gång så lovar jag att föreviga dina prestationer! ;)

Hoppas du har det bra i regnet. Ses på måndag.