onsdag, april 25, 2007

Eran är slut




Anade nog att det inte skulle funka. Efter tre tappra försök meddelade M att det inte var aktuellt med fler träningar...Lite synd tyckte jag som försökte peppa henne, men den "gubben" gick inte. Hon hade verkligen sett fram emot att spela fotboll och talang har hon (enligt pappan) men det var för många barn som hon inte kände och då blir det ju på tok för läskigt...Tur att jag hade med mig kameran och fotade som tok gång 2, annars hade vi ju inte haft bildbevis...




Eftermiddagen blev ju fantastisk igår, helt plötsligt sprack det ju upp och värmen kom...Efter en skön hundpromis, med grannen i skogen var det ju dags för dagishämtning. Jag lovade grannen fika mot att hon såg till att jag inte behövde ta med mig F till dagis...Eftermiddagen avslutades med en kaffe och glass i solen. Tack Maria!

Inga kommentarer: