måndag, maj 12, 2008

Måndagen den 12 maj 2008

07:35 På väg till jobbet efter att ha lämnat M i skolan


07:50 Mitt överfulla fack. Kanske ska ta och rensa lite papper...


08:10 Morgonmötet avslutat och klockan har ringt in. P-rummet ligger ödsligt och tomt


09:32 Första fikarasten. Eleverna i klassen har bakat till P-rummet för att tjäna pengar. Min vanliga mugg stod i disken så jag fick ha "fredagsmuggen"


12:05 Skriver händelserapport efter ett slagsmål på rasten, då jag vaktade.


14:40 Familjen och tolken har gått hem. Nu är alla mina samtal klara för den här terminen!


14:52 Snabbplanering inför tema-dagen i morgon. Kollegorna utslagna efter en dags jobb.


15:20 Hämtning vid dagis


16:13 Kombinerad cykel och hundpromenad
16:45 S kommer hem med hela Apoteket. Läkaren hittade inflammerade bihålor!


18:05 Dags för middag: Köttfärssås och spaghetti


18:45 Hinner läsa morgontidningen medan tjejerna kollar "Bollibompa"



19:20 S har somnat framför Tv:n. Tack för idag!

6 kommentarer:

Hemulen sa...

Vilken ära att få vara med på din "EFIT" - om än som utslagen kollega... :)
Själv orkade jag inte ens efterkonstruera några bilder - det får än en gång vänta tills jag har mer tid och bättre minne (när nu det ska bli...)!
/H

Anonym sa...

Kikar förbi. Kul mugg! :)

Anonym sa...

Utslagna gänget ja.. den sista bilden :) Mycket papper blir det, om lite smågruffande och allt sånt. Men nog ett måste sånt.

Anonym sa...

Visst är spegetti och köttfärssås en bra måndagsmiddag ;)
Ajajaj för inflammerade bihålor, vet hur det känns, hoppas du kryar på dig snabbt!! Härlig avslutningsbild :) /Kramen

Anonym sa...

Hej...

Kikar in din dag :)

Träligt med bråk på rasten...

Det är många som äter köttfärssås idag *hehe*

ha det så fint.
kram gurkiss

Anonym sa...

Dutti du är som kör efit idag, jag kommer igen nästa gång.

Skoj att få se lite real-life-bilder från jobbet där. Trist med bråk men grattis till de avslutade samtalen. Skönt!!

Hälsa bror sjuk =(

Kram