lördag, maj 24, 2008

Fullspäckad lördag

Vaknade imorse först av alla i familjen och lyckades smyga iväg för en löprunda. Med puls i mp3:n och den vackra naturen omkring blev det väldigt lätt. Hemma igen tog jag med mig hundarna ut på en promenad, vi gick förbi stora stallet. Där pågick en dressyrtävling. En tanke som slog mig var "hur mycket pengar gick det inte omkring där" Ingen ponny såg direkt ut att komma från någon ridskola...

Därefter bar det av mot vaccination. Vi behöver ju vaccin mot hepati A nu när vi drar iväg till Tunisien...Det blev ingen billig historia, 2840 kr (?). M släpptes av vid helgens andra kalasbjudning. Vi åkte vidare till E:s ridning. Hon fick rida ut idag så lilla F och jag gick efter i solskenet. Nu var det dags att hämta upp M och styra kosan mot marknaden. Där var det fullt med folk. Vi var ganska så matta, vilket gjorde att vi inte orkade titta på så mycket. E fick dock ett par nya "foppatofflor". Hemma igen pustade vi ut för en kort stund innan hundarna skulle rastas och maten lagas.

Jag gissar på att jag inte kommer att se hela schlagerfinalen, någon som sätter emot??

Inga kommentarer: