fredag, augusti 22, 2008

5+1=6

Över helgen har familjen/flocken utökats med en medlem. En jobbarkompis behövde hjälp med hundpassning, då de skulle ut och åka båt. Lagom till Lucas kom, började det regna. Lite regn brukar normalt inte hindra mamman från att gå ut. Men när jag kom till brukshundsklubben började det åska...Behöver jag tala om att jag vände.

Hundarna ha hittat sina positioner och det känns som om Lucas är vinnaren. Han kan röra sig fritt i huset medan vår gamtacka följer mig. Tjejerna är som uppslukade och förtjusningen verkar vara ömsesidig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj med lite extrabesök. Jag tycker att det är häftigt att det funkar.

Lycka till! Kram kram

Anonym sa...

Tack, hela familjen för hjälpen,det var guld värt. Han verkar ju ha funnit sig väl tillrätta!!!