söndag, augusti 17, 2008

EFIT

Min söndag den 17 augusti 2008

07:40 E och jag tar en lång skogspromenad med hunden trots regn!

09:15 Frukost framför OS

10:10 Tårtdags, F hjälper till och vispar vaniljkrämen.

12:20 Arg F som har somnat i bilen på väg hem från centrum, jag vill SOVA!!!



13:50 Tårtan helt klar, nu kan gästerna komma

14:35 Paketöppning, tack för alla fina paket!


15:50 Svågern och jag kollar in glasögon på nätet.

16:55 Vackra blommor på bordet.


18:10 Middag, kräftor igen...F sover gott sedan en timme tillbaka

18:45 Syr gardinerna till jobbet, ingen lätt historia.

19:55 Lagar min "jobbväska" temporärt och smyckar den med ett H...

20:44 Sista bilden för idag blir vårt nya köksskåp. Tack för idag!

3 kommentarer:

Hemulen sa...

Vilken fin tårta!
Hoppas det gick bra med gardinerna.

Kakan tog tyvärr slut igår... Men receptet kan jag nog fixa fram!

Anonym sa...

Kul att du också fotade efit =)

Säger det en gång till: kökshörnan blev verkligen kanon!!

Tack för de goda tårtorna.

Kram

Linnea sa...

Kanske ska prova det där med efit någon dag. Jag lär från dig som erfaren bloggare ;-)