måndag, augusti 11, 2008

Äntligen från koja till slott

Har idag fixat och trixat hemma...Först kom produktionsbolaget och köpte våra möbler som låg på Blocket. De tog allt, plus lite till. Just nu saknar vi faktiskt matstolar i köket. Så kan det gå, när inte haspen är på...

Nu på kvällen har jag hållit på med ett litet projekt som har involverat skruvar och skruvdragare. När jag är nästan var färdig så lägger skruvdragaren av, batteriet är slut...(Om det bara hade tagit slut lite tidigare för då hade jag lagt det på laddning under min hundpromenad...) Sedan när jag sitter och drar skruvarna för hand då tar de slut och inga vi har hemma passar. Ringer grannen, -näe vi köpte precis så många som vi behövde idag... Ringer nästa granne...Han har till vår lycka en hel arsenal...Nu väntar jag bara på skruvdragaren så jag kan slutföra mitt egna lilla projekt...

Grattis "Svägerskan" som fyller år idag, hipp hipp, hurra


sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar =)

Gillar taktiken med ett produktionsbolag som köper upp hela hem så där. Nu hade vi ju inte så mycket furugrejer men vill de kanske ha en sönderklöst soffa?