tisdag, augusti 12, 2008

Så var semestern till ända

Efter många veckors ledighet är det nu dags, som alla andra, att imorgon återgå till verkligheten. Jag börjar med en dag med föreläsningar. Det känns faktiskt ok med att hösten är i antågande. Längtar lite efter att tända ljus och kura skymning, liksom att jaga över stock och sten för att hitta svampen...

Idag har mormor och morfar varit här för att montera S present. Det blev så fint...Hela huset/tomten har under den här sommaren genomgått en del förändringar. Som så många andra andra husägare finns det alltid något att göra...Så nästa år det väl dags för andra förändringar undrar bara vad...

Lite kul avslutning på sommaren var att E tillsammans med granntjejen har fått plats på M:s ridskola med start nu på tisdag...Tiden blev mellan 18-19, lite sent. Men då är det störst chans att S hinner hem och kan vara hemma med de andra två... Ska bli roligt att följa hennes utveckling. Nu ska man ju inte jämföra sina barn men jag tror att de kommar att ha helt olika förhållningssätt till ridningen och därmed utvecklas olika... Detta är väl bara starten på allt skjutsande hit och dit i framtiden.

2 kommentarer:

Hemulen sa...

Vad kul att du handlat på Fidelur! Det är min kompis man och svärmor som äger affären, det var därför jag var där.
It's a small world... :)

Anonym sa...

Skoj att de fick plats ändå till slut =)

Hoppas du överlevde första dagen idag. Jag var ju ute och invigde de tjusiga nya skorna när du var här. Tack för dem förresten!! =D

Kram

ps. Lördag är fortfarande på hoppas jag?