söndag, augusti 24, 2008

Hur är det möjligt

Hittade av en slump Linda Rosings blogg. Kvinnan har ofta mellan 300-500 kommentarer till VARJE inlägg...Hur är det möjligt?? Innehållet var föga intressant så hur man orkar kommentera är ett under. Men det märkligaste av allt är det nästan bara är ELAKA kommentarer. Varför vill man läsa och kommentera en blogg där man uppenbarligen bara är ute efter att göra en annan person (som man dessutom inte känner) illa. De flesta av dessa var dessutom anonyma, fegt ja visst...Vinnaren är iallafall Linda herself, hon sägs tjäna upp emot 90 000kr varje månad på sin blogg. Undrar bara stillsamt var är mina pengar????

Dagen i övrigt har bjudit på trädgårdsskötsel trist men nödvändigt...En tur till stallet blir det väl framemot eftermiddagen. Funderar på om jag hinner iväg för att inhandla pinjenötter till ett nytt recept på äppelkaka eller om jag kanske ska kurera min pågående förkylning. Det lutar åt det sisnämnda...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fråga 1: Är samma som frågan du själv ställde.

Fråga 2: Vem betalar henne 90000????

Krya på dig, har en krypande halsont här också men hoppas att det kryper tillbaka.

Kram kram

AnnaHanna sa...

Jag vill också ha 90000/mån...
eller 900 000 - vore också helt ok.
Jag börjar må bättre - men är knappast bra än.
Hoppas du inte blir sänkt.
Kram //Anna