söndag, augusti 10, 2008

Krösus Sork

Var iväg idag på förmiddagen till centrum för att köpa regnställ till E. Väl där hittade jag inget regnställ men annat...Det blev en del till M, hittade på rea (halva reapriset...) E, som var mitt sällskap, fick välja ny outfit till dagisstarten imorgon. Då måste ju även lillsyrran ha, så det blev en dyr förmiddag...Jo, jag hittade till mig själv också. Väldigt mycket snyggt..."bra ha kläder" till jobbet. Men det bästa av allt var lunchen med E. Vi satt och avnjöt sushi, nästan helt ensamma.

Nu sitter jag här ganska så mör efter två långpromenader idag!


Edit: När jag skulle leta bild på Krösus, hittade jag 190 olika figurer hos Bamse. Finns det verkligen så många???? Helt otroligt, minns inte det från min Bamsetid...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med massa nytt!

Ja var kommer alla Bamsefigerar ifrån?? Undrar jag också när killarna spelat Bamsebingo *kilar hakan*

Kram

Anonym sa...

Hehej!
Tänkte bara meddela att du nu kan följa mina äventyr i Norge på www.vild.blogspot.com
Jag ska försöka vara lika duktig som du med uppdateringar...
Kramar Linnéa