tisdag, mars 24, 2009

Det löste sig

Idag kom mina betyg från LHS. Den snälle vänlige själen på arkivet hittade dem. Så nu stämmer inte bara studielånen utan också mina betyg. Allting löste sig tillslut, skönt! Inte för att jag var superorolig, men man vet ju aldrig vad dessa byråkrater kan hitta på.

Idag spelade mina elever en vänskapsmatch, som vi turligt nog vann! Nu är det slutspelat, studiebesökat m.m. annars hinner vi inte med det vi ska.

Lilla E är lite besviken, jag orkar inte åka upp till stallet och pappan ska på föräldramöte. Jag ska bara ligga i soffan under en filt och förhoppningsvis mota förkylningen tillbaka till sitt lilla fack.

M kom alldeles nyss och ville ha en egen e-mailadress. Men hallå?! Snart kan hon mer om datorer än jag... Hon ringde storkusinen och frågade om han också kunde få en. Detta så att de skulle kunna skicka sånger till varandra. Gullungar!

4 kommentarer:

Hemulen sa...

Vad kul att de vann matchen!

Unknown sa...

Aha... det förklarar hans förfrågan vid läggdags. *sötisar*

Vilka kreativa visioner de har.

Krya på dig, det låter ju inte bra det där =(

KRAM

AnnaHanna sa...

Men oj, krya på dig!
Det förklarar ju dock er mystiska frånvaro igår.
Kram //Anna

Anonym sa...

Krya på dig, jobbigt med förkylning.

Haha gullungar! Dom lär sig lite väl fort.

Kram