måndag, mars 23, 2009

Nu jäklar

Köpte ju löparskor på Löplabbet i somras. Fick betala en hel del, men eftersom jag springer så pass långt tyckte jag att det var värt det... Men sent ska syndarna vakna och jag har aldrig haft så ont i fötterna som med deras skor. Nu bestämde jag mig efter helgens löprunda att det får vara nog. Gick idag iväg till en av landets större sportaffärer och gjorde som vanligt, prövade ut ett par skor. De som kändes sköna oavsett märke eller pris, köpte jag. Passade på att köpa hörlurar som sitter kvar i öronen även när man rör sig... Ett i-landsproblem som jag lider av. Dessvärre var det sämre ljud i dem än mina vanliga.

4 kommentarer:

Hemulen sa...

Ingen efit idag?

AnnaHanna sa...

Hoppas pjucken blir bra nu då.

Vill man se alla bilder får man komma hit =)

Kram //Anna

Anonym sa...

vad du är duktig som springer. ja det är problem med lurar som itne trillar ur öronen. ha en bra kväll kramen

Anonym sa...

Det misstaget har jag också gjort! Aldrig mer kan jag säga. Är så nöjd med dem jag har nu så det får bli likadana nästa gång också :D

Kram