söndag, mars 15, 2009

Kryssningen

Så var man då åter hemma efter ett hektiskt dygn på FÄRJAN. Då min kamera skulle ha befunnit sig på födelsedagskalas idag, fick den inte följa med på denna resa. Så bilderna är lånade av Svägerskan, tack så mycket!


Kvällen inleddes med melodifestivalen i Puben...snacka om antiklimax när vinnaren stod klar.


Några drinkar senare fortsatte vi till dansgolvet.
Sedan dök han då upp...Marcus Fagervall. Inte var det någon låt man kände igen, men kul var det


Så här glad var Svägerskan (och jag) över "spelningen"


Många sådan blev det, min absoluta favorit: Caprinia


Kanal 5 och deras Tv-team höll vi oss långt ifrån!

Efter lite för mycket att dricka och lite för lite sömn ser man ut såhär.

Tack alla för en mycket trevlig resa. Ser framemot ett nytt äventyr!

7 kommentarer:

Hemulen sa...

Ser ut att ha varit en kul resa! Fin bild den där sista :)

Anonym sa...

Grattis till Botox-vinsten!
Helt klart snyggast av oss alla! =)

Anonym sa...

Ja den tävlingen var skoj botox jätteskoj att träffas var det. måste vi göra om hoppas du har haft en bra dag kramen

Anonym sa...

Hehehe, har inte tänkt ut ditt första pris än ;)

Kraaaam

Linnea sa...

Annars hade jag verkligen uppskattat att se dig full å odräglig i nästa säsong av "färjan" haha. Jag har ju varit med i kanal 5 tidigare (kustbevakarna) så nu borde det varit din tur... :D

Linnea sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Haha grattis till vinsten! Får ju verkligen hoppas att inte kamerteamet smygfilmade oss *asgarv*
Måste ju helt klart bli en repris på detta :D

Kan jag länka till dig?

Kramis