söndag, mars 22, 2009

Seg dag

Hängde hos grannarna till alldeles för sent, kom hem halv två (?!) i natt. Tack A och H för en sedvanlig trevlig kväll. Fast jag gillade verkligen inte hallon/lakritsshotsen. De står jag över nästa gång! Resten av familjen sov gott och vaknade därmed tidigt imorse.

Efter en hyfsad lång promenad var det dags att åka till stallet. Söndagsmammorna är ansvariga för valborgsfirandet iår, vilket innebar en timmes planering idag medan småtjejerna lekte. Sedan lagom till att lektionen startade kom snögloppen och blåsten. Skit vad jag frös! M fick en väldigt pigg rackare och jag hade hjärtat i halsgropen mest hela tiden. Det var fart på nästan alla hästar och det spilldes mången tår denna eftermiddag. Nu ska jag sjunka ner i soffan och spana in Robinson, om jag mot förmodan håller mig vaken!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg också Robinson=) faktiskt något jag tror jag kommer följa=)

Hoppas allt är bra

KRAMAR

AnnaHanna sa...

O, så du var duktig du och tog värsta promenaden?
Tack för igår.
*gäsp*

Kram //Anna

Anonym sa...

Snacka om värsta promenaden.... Släpades runt sjön av två pigga men dessvärre döva hundar. Rätt svettig när jag kom hem men jyckarna sov gott.

Grannen