tisdag, mars 10, 2009

Vad i helsike...

Vaknade imorse, liksom de flesta stockholmare, av att det var snö på marken... De dalade sakta ned då jag gick ut med hunden, ganska mysigt faktiskt. Men det snöade mer än man trodde, för mina fotspår var bortsnöade när jag gick tillbaka på vägen.

Annars idag har jag haft en varierande dag, jag har haft drama, dansat bugg, lekt polis och avslutade med att dela ut godis (dock bara till mina kollegor). Du som ev. undrar över undervisningen denna dag, så kan jag lugna dig med att även matte och svenska stod på programmet.

Hemma igen på eftermiddagen fick jag trevligt sällskap av grannen och hennes hundar. Dock bara till Riddartorp. Själv vände jag medan denna mer hugade människa fortsatte på en betydligt längre promis. Jag gick visserligen hem för att skotta. Vinterns baksida onekligen...Får se om vi klarar oss från strömavbrott. Gör vi det så är det första vintern sedan vi flyttade hit!

Nu ska jag författa ett prov på frihetstiden och umgås med den yngsta dottern!

Inga kommentarer: