tisdag, januari 01, 2008

Backhoppning i Garmisch-Partenkirchen


blev det inte idag. Tydligen hade SVT beslutat sig för att inte sända det iår. Dock var vi ju tämligen pigga efter gårdagens nyårsfirande och behövde sådeles inte koma framför TV:n. På eftermiddagen dök dock någon upp som vänligt med bestämt tackade nej till att dricka vårt dyra goda vin. Svägerskan med familj blev hitbjudna...I deras avkrok hade det gamla året festats ut ordentligt. Dock såg hon oförskämt fräsch ut...


Under tiden som de små kusinerna tittade på "Artur och minimojerna" spelade vi vuxna spel. S vann... När barnen sedan somnat, somnade J till den sista filmen om Jason Bourne. Jag höll mig vaken men tyckte mest att det jagade varann hit och dit. S svarade att det var ju det som var meningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag tackar jag... Jag kände mig inte så fräsch. Eller inte så vinsugen i alla fall *s*

Nä skulle man ta bort springa-jaga-gömma-scenerna så bidde det inte så mycket kvar. Men rätt bra ändå. Skrattade gott åt Knocked Up här igår.

KRAM