fredag, januari 18, 2008

Skridskor


Fredagar är ju min tidigaste dag och idag hämtade jag tjejerna lite tidigare. Vi stod och hängde på låset till ishallen klockan 13.30. M åker riktigt bra och far än hit och en dit. E vill inte riktigt och smågår sakta, SAKTA...F springer över isen från den ena sida till den andra. Anna och grabbarna Grus dök upp och vi fick en trevlig eftermiddag, trots att mina fötter också värkte. Anna hade ett par så sköna skridskor, att jag har önskat mig ett par likadana av S i födelsedagspresent. Konståkningsskridskorna, som i så många år stod högst på önskelistan, är INTE sköna!!! Men någon annan på typ Blocket kanske önskar sig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad var det för skridskor???? *nyfiken* Mina har hängt med från tonåren så man kanske skulle kunna investera i ett par nyare =D För inte är de sköna inte...

Kram