lördag, januari 05, 2008

Looser på listor: Mitt 2007

Hittade denna hos Fröken Svår.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Lärde mig säga nej!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte att jag gav några...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Lotten fick lilla Jesper, Sofie lilla Melker och Lisbeth lilla Elsa
4. Dog någon som stod dig nära? Min "plast" farmor Edith
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Chalkidiki
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Mer träningstid
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8. Vad var din största framgång 2007? Att jag har lärt mig säga nej till saker jag inte vill!
9. Största misstaget? Att vi aldrig gjorde färdigt övervåningen innan jag började jobba!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har klarat mig undan det mesta
11. Bästa köpet? Digitalkameran
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder till barnen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?Att jag kom iväg på ridhelgerna
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? 100 år från nu- Martin Stenmark
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Uppskatta det jag har
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inte ältat så mycket de val jag gjort
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen och släkten
19. Blev du kär i år? Mer kär i S...
20. Hur många one night stands? Öh??? Inga
21. Favoritprogram på TV? Men in trees
23. Bästa boken du läste i år? Över Näktergalens golv- Lian Hearn
24. Största musikaliska upptäckten? Storbandsjazz, (börjar bli gammal eller?)
25. Något du önskade dig och fick? Friska barn
26. Något du önskade dig men inte fick?Mer i lön
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Firade med familjen
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer sommar
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?Jeans och tröja...men mer kjol än vanligt!
30. Vad fick dig att må bra? Familjen
31. Vilken kändis var du mest sugen på?Sugen och sugen...men Brad Pitt sitter aldrig fel
32. Vem saknade du?Kung Bore
33. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många intressant människor och att bara nämna några vore fel

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med listor, men det var så många svåra frågor tyckte jag *s* Roligt att läsa era däremot!

Kram