onsdag, april 09, 2008

Det kunde ha varit värre...

För ett år sedan såg det ut så här när man vaknade. Visst var det lite snö imorse, men som tur var inte förra årets mängder.

Idag drog S till Amsterdam, för att komma tillbaka fredag natt. Olämpligt nog kändes F lite klenare än vanligt imorse och jag tempade henne, -38.5... Bara att ringa jobbet (Igen, jag har inte jobbat en hel månad sedan terminsstarten..). Tyvärr missade jag förutom lön också en kurs på Skansen. Det var en sk. tematräff med NTA. Men vad fanns att göra, bara att bita i det sura äpplet...
Efter en något lugnare morgon än vanligt åkte vi och lämnade M vid skolan. Väl hemma har tjejerna lekt ganska så mycket själva. Jag har hunnit med tvätten, som vanligt. Den tar liksom aldrig slut!!!

1 kommentar:

AnnaHanna sa...

Vad är det jag läser om alla dina sjuka barn överallt på nätet?
Hoppas de piggar på sig snart nu.

Jag skall vid tillfälle berätta ALLT om lördag :-)

Kram //Anna