måndag, april 14, 2008

Jag mötte Lassie II

Påminner mig om att jag inte berättat att jag känner en KÄNDIS. Nu handlar det inte om Pernilla Wahlgren, vars blogg jag ibland läser och plagierar hennes recept. Förra veckans "Kustbevakning & SSRS" bjöd på en sekvens där en segelbåt hade fått ett förstört roder. På denna båt fanns grannens äldsta dotter. Inslaget avslutades med att de handlingskraftiga flickorna fick med beröm godkänt av de lyriska kustbevakarna.

Vi blev idag av med vårt matsalsbord. De kom ett par som snabbt och utan att pruta tog hem möbeln. Vi blev lite överrumplade, men nöjda så klart. Ett problem som uppstått är att vi nu inte har något bord alls och på lördag har vi födelsedagskalas...Hittills har vi inte hittat något alternativ. Det blir väl till att sitta på golvet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, jag tar med mig ett sittunderlag. =D

Blocket (?) överraskar ibland. Satte in Brio-vagnen fr -01 på vinst och förlust helt utan förhoppning igår. Den var såld och hämtad för 500:- inom 1 timme efter att annonsen kom ut. *gapar*

Lycka till med bordet nu då.

Missade tyvärr grannen på tv, såg nästan många avsnitt men uppenbarligen inte alla.

KRAM

Anonym sa...

Jepp nu har vi en kändis i byn, det är stort...jobbigt med alla som springer på en på stan och vill ha autografer, men annars hanterar jag kändisskapet bra tycker jag ;-)