lördag, april 26, 2008

VÅREN!!!

Stack ut en 5km i spåret på morgonen för att vakna...S stack sedan iväg till tennisen och jag och småtjejerna fick vår efterlängtade mysmorgon. Det var ett tag sedan sist, M har ju gått på simskola just den tiden. Sedan när värmen kom njöt jag i fulla drag i solen med tjejerna lekte. Vid tio kom M hem efter sin övernattning. Stolt men lite mammig.

Efter lunchen var det dags att dra iväg till stallet för E:s ridlektion. Idag fick hon en liten rackare och hon var så nöjd. Det var lite tryckande varmt i ridhuset och jag kände mig som en looser med kofta utanpå t-shirten..

När vi kom hem igen hade M stuckit iväg till sin kompis H för att busa. S och jag fortsatte slappa i solen. Tyvärr drog S på sig några minuspoäng då han somnade sittande mitt i vårt samtal...

Kvällen avnjöts mellan regnskurarna hos kusinfamiljen. Alla barnen for än hit och än dit med sina cyklar. F lånade lillkusinens cykel som var mycket lättare att cykla på och försvann i solnedgången...Tack för ikväll!

Inga kommentarer: