torsdag, april 03, 2008

Tjejsnack v.13 och 14



Frågorna kommer frånhttp://fridasfoton.zoomin.se/

V 14. Vad gör du när du är:

- Arg? Stampar i golvet, regrederar till en tre åring...Ingen rolig syn alls. Pinsamt nog börjar jag ofta gråta, vilket får andra att tro att jag är mer ledsen än arg

- Ledsen? Tycker väldigt synd om mig själv...gråter och ansiktet antar en helt ny färg och form

- Nedstämd? Som ovan tycker väldigt synd om mig själv, ser allt i en svartare nyans än vanligt...

- Glad? Livet, ja allt, ser mycket trevligare...Jag orkar hur mycket som helst...Älskar att bjuda på olika saker, allt ifrån gott fika till blommor

- Nykär? Myser, får svårt att äta och blir väldigt fånig...





V. 13 Ordspråk:


- Sämsta ordspråket? Härmar Svägerskan och säger "Ensam är stark"...

- Bästa ordspråket? "Ta vara på ditt liv för nu är det din stund på jorden."

- Ditt egna påhittade ordspråk? "Om något inte fungerar, använd våld, fungerar det fortfarande inte använd mer våld, fungerar det fortfarande inte använd in i *vetes massa våld och fungerar det ändå inte använd silvertejp..."

- Bäst sagda av ett barn? "Om jag sover så missar jag ju massor..." (M när hon var 3 år och inte ville sova en kväll)

- Ordspråk du lever efter? "En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket."

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt vårigt och rosa härinne=)

Det finns ju så många både bra och dåliga ordspråk som man hör då och då, men att komma ihåg dem är en annan femma.

Och ja, gaffatejp är en av livets hörnpelare!! *s*
Kram