torsdag, april 24, 2008

Samtal, samtal och åter samtal...

Har snart hunnit halvvägs med mina samtal. Det är både givande, roligt och jobbigt. De jobbiga samtalen tar på krafterna...de är dessutom fler än vanligt. Inte blir det roligare av att vädret är sååå fint just nu.

Imorgon slutar jag tidigare och tänkte ta en förmiddag i solen innan jag hämtar tjejerna. Sedan blir det en cykeltur i byn med hundarna. Alla tjejerna cyklar nu, E har chockat oss med att numer kunna cykla lika bra som M. F kämpar på med sin lilla cykel som dessutom är lite för stor.


Kvällen ägnades åt inköp av löparskor. Hittade ett par så sköna. Rena lyxdojjorna med gore-tex, extra stötdämpning och climacool. Med skorna följde en ångermånad. Om de inte är till belåtenhet inom 28 dagar så får man byta dem...Perfekt för mig med mina knasiga fötter. Blev ju tvungen att testa dem nu på kvällen. Blev lite besviken nu ikväll. När jag letade efter bilden på skorna hamnade jag på ett forum för löpning. Det var inte många positiva kommentarer om mina skor eller adidas generellt...




1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga skor! Och vi får hoppas att de är till belåtenhet. Det där är ju så himla individuellt vad man tycker antar jag. Men det var ju bra med en hel ångermånad då.

Ville ni ses en sväng på lördag?

Kram