söndag, februari 17, 2008

Ett Foto I timmen


8:25 Vaknar av att hela kroppen värker, huvudet, halsen. Frukosen består av två alvedon...

9:30Försöker lyssna till Solstorm, men trots underbar uppläsare så värker huvudet för mycket, så jag får ge upp efter ett par kapitel.

11:25 Efter att ha sovit bort ytterligare ett par timmar är det dags för lunch, pannkakor


12:40 Paketöverlämning, eftersom jag är sjuk går tjejerna över till grannen...


13:15 Sagoläsning

14:45 Eftermiddagsfika, te för att lindra min hals

15:20 Krokusen har kommit upp

15:55 På väg till stallet


18:10 Fortfarande kvar i stallet, hästinsläpp

20:13 Barnen sover och jag har ätit ytterligare två avledon!!
Tack för idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Försvann min förra kommentar? *funderar*

Jag jublade över att du hade efit idag, jätteskoj. Och så undrade jag hur sjuklingen mådde. Det gör jag fortfarande. Blev det bättre av tre timmar i stallet? *ajabaja*

Hur gick det i fredags?

AnnaHanna sa...

Oj, jag glömde den där sabla EFIT, igen!
Men kul att se din :-)
Va tråkigt att du är en ynkelbengt. Själv kunde jag idag (mitt på dagen i alla fall) svälja helt obehindrat för första gången på en 3-4 veckor.

Krya på dig!

Kram //Anna