torsdag, februari 21, 2008

Dagens status

Detta inlägg kunde ha varit en annons för apotekets produkter.

Är inne på min andra ask alvedon sedan i söndags, halstabletterna är slut och renässansnässpray funkar INTE...Har tack och lov inte lika hög feber längre, men jag är sååå trött. Idag är första dagen jag inte har sovit hela förmiddagen...Tyvärr insjuknade ju S i samma åkomma som jag, fast värre...(enligt hans utsago) Han är så sjuk att han inte kan andas vanligt, knappt öppna ögonen eller äta...Han har lyckats sova i TVÅ hela dagar...så vi ser inte mycket av varandra fast vi är hemma samtidigt. Det har inte direkt blivit några mysfrukostar med färskt bröd, grapefrukt, ägg, nymalet kaffe och morgontidningen...(som om vi brukar ha sådana frukostar??)




I eftermiddag ska E till BVC för 5 års kollen. Min enda önskar är att F inte somnar på vägen hem sedan, för då somnar hon aldrig ikväll och det behöver jag!!





Till alla er friska, var glada! Till alla er sjuka, krya på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jisses, S också? Behöver ni hjälp med något? :S

Kram (på avstånd)

IDA sa...

Oj Oj nu tycker jag lite synd om er där hemma vid brevlådorna. Krya på dig synd bara att killar jämt ska vara sjukare.. Robban försökte därimot påstå idag att jag varit så himmla mycket sjuk den här vintern att jag inte skulle klaga om han blev sjuk..???