tisdag, februari 12, 2008

Tjejsnack v.7



Äta ute
Hur ofta äter du mat ute?

Vi äter nog ute ca 1gång/mån. Då räknar jag både hamburgerhak och restauranger. Vi unnar oss möjligheten att äta ute om vi t.ex. är på utflykt eller handlar. Tjejerna och jag är ju frälsta i sushi så det blir det gärna.
Vad/vart äter du då helst?
Spelar inte så stor roll bara stället och maten är god. Men "äkta" grekisk mat är aldrig fel eller en väl tillagad köttbit...
Vad har du på din favoritpizza?
Mozarella, färska tomater, färska champinjoner, skinka och röd lök
Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
Jag prövar gärna nya ställen och smaker. Kul att hitta nya influenser. Utan att våga tror jag livet blir trist.
Går du ofta på café och fikar, vad?
Jag går gärna på fik eller café de gånger jag är iväg på något. Tar gärna en latte med någon smarrig smörgås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Borde vara dags snart va?? Vore trevligt =)