onsdag, februari 27, 2008

Klättrar på väggarna


Eftersom F har haft feber och allmänt förkyld så har vi hittintills under lovet inte varit iväg någonstans. Vädret igår och idag har ju lämnat övrigt att önska...knappt att hundarna fått gå ut. Idag tyckte M att det var särdeles trist och ägnade sig åt div. tokerier bl.a. att klättra i dörrkarmarna. Tur att inte F såg något!!!


Vi hade besök en stund på dagen av grannen och dotter. Fick anledning att baka kladdkaka. Denna gång hade jag i smält blockchoklad i smeten, MUMS säger jag bara...


Kvällen tillbringades i stallet då M hade teori. Ett gäng tonårstjejer ansvarade för undervisningen och småknattarna fick både rita och själva rent praktiskt springa ridvägarna... Jag hade med mig chokladkaffe, (tack Svägerskan för födelsedagspresenten) som smakade gott där i väntan på våra adepter...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vassego =)

Skulle gärna kika över på en kopp i helgen??

KRAM

ps Klaga inte på vädret. Du är LEDIG. Jag stod ute i det i 3 timmarn idag... *brr*