måndag, februari 18, 2008

Host, host, harkel

Resultatet av tre timmar i stallet igår gav, sjukdom idag. Det var bara att ringa in mig sjuk imorse...Den uppmärksamme minns kanske att jag vabade måndag förra veckan...hm kändes inte så bra, samvetet satt på min högeraxel och gnagde. Men jag somnade om när S åkt med tjejerna och vaknade inte förrän 12:05 (??!!) Jag hade sovit i fyra timmar, har nog aldrig hänt...så jag antar att jag faktiskt ÄR sjuk. Tyvärr när jag vaknat, duschat och ätit fick jag tillfällig sinnesförvirring och ringde till jobbet för att säga att jag kommer imorgon (???). Nu såhär på kvällskvisten är jag inte lika övertygad...

Mötte snälla grannen vid brevlådorna, hon hade ringt hem för att kolla om hon skulle hämta tjejerna från skola/dagis. Men jag hade redan åkt hemifrån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men kära nån... =( Hur gick det i dag då? Ringer...

Kram