söndag, mars 02, 2008

Dagen efter

Gårdagskvällen festligheter fick ett snabbt avslut för mig då F totalkroknade redan vid halv åtta. Jag hann i allafall få mig lite trevligt sällskap och goda drinkar innan jag begav mig hemåt. F somnade snabbt och jag kunde ta tag i köket som lämnats i ett miserabelt skick...Men lagom till att resten av klanen kom hem var köket åter i sin ordning...



Gårdagens vinnare av delfinal 4 blev ju inte helt oväntat Perelli och Bengtzing...sjäv tycker jag att Calaisa skulle ha tagit platsen till "andra chansen" istället för Sibel. (Otrolig röst men en sådan outsäglig trist låt).



Idag har familjen minus mig och F åkt på bio. De tittar på "The bee movie". Jag själv är djupt försjunken i boken "Den vite massajen" oerhört fängslande, men en aningens ytlig.



Svärföräldrarnas hus har visning idag, spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry att du åkte på kökstjänsten...

Tyckte de att filmen var bra?

KRAM

Anonym sa...

Morning!

Kommunaltjänstemannen på plats i stolen. En mkt trevlig kväll på puben. Migrän förmörkade dock förmågan att kommunisera. Igår kaffe hos min syrra som påstod att hon missat min fördelsedag. Det gjorde jag oxå. Jag har läst en ruggigt bra bok. "Flyga drake" dottern har förstatjing sen finns den till utlåning.
Puss