torsdag, mars 06, 2008

Tillbaka till Vab-träsket

Idag ringde de från tjejernas dagis, E hade kräkts vid lunch. Tyvärr var min expedition stängd för lunch vilket gjorde att meddelandet nådde mig försent och S var redan på väg hem. Peppar, peppar har ingen mer kräkts, så vi håller tummarna. Imorgon delar vi på vaben. Jag har bara lektioner till halv tio och då direkt hem...

Jag passade på och var lite social på jobbet och satt och snackade...Veckohandlade sedan på vägen hem. Till middag blev det Isterband med dillstuvad potatis.

Hoppas på att grannen ska dyka upp i Kustbevakarna & SSRS. De blev filmade förra sommaren under en segelsemester, när rodret (eller var det centerbordet eller var det något annat) gick sönder

4 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Det här måste vara vintern (bah!) från helvetet, eller nåt.
Tröttsamt mycket sjukdom.
Håll er på benen nu så vi ses på lördag.

Kram //Anna

Anonym sa...

Haha det var rodret som valde att inte vara med oss längre. Jag väntar också med spänning på mitt genombrott som tv-stjärna. Kanske sparar de det bästa till sist?! =D

Kram Linnéa

AnnaHanna sa...

Uttråkad idag, eller?

Han ska på kryssning - den lilla ormen. Kommer hem imorgon kväll.
När kaoset är över :-)

KrÄm //Anna

Anonym sa...

Klarat er so far??

Kikar också på Kustbevakarna, underhållande att se det knasiga båtfolket... *s*