fredag, mars 28, 2008

Fyndat


Visst blev det en power-walk i morse. Prick 05.30 mötte jag grannen vid brevlådorna och vi trampade iväg. Tack A för sällskapet!


Väl tillbaka hade inte resten av familjen vaknat så jag satte mig med resten av "mina" prov. Resultatet var ganska så nedslående. Det blir mycket att göra fram till sommaren. Efter frukosten gick tjejerna upp till grannen för att leka. F gick ut på altanen och målade med vatten...S som var ledig för att jag skulle kunna jobba, var duktig och vek två veckors tvätt. Innan lunch tog jag mig en tur runt el-ljusspåret, där bestämde jag och andra grannen att vi skulle ta en tur till IKEA.


Där fyndade jag och köpte extra stolar för 9kr (?), lakan för 15kr, skålar för 5kr. Sedan blev det inte riktigt lika billiga saker till bl.a. sovrummet. Tittade också på nytt matbord till vardagsrummet...Får se vi har ju en del utgifter kommande månaden...men vi kanske kan sälja den befintliga möbeln för ett hyfsat pris.
Imorgon är det visst EFIT...kameran är laddad nu gäller det bara att komma ihåg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fynd! Ibland är de verkligen otroligt billiga... Blir sugen på ett besök jag också.

Kram kram