tisdag, mars 04, 2008

En helt galen idé

Börjar planera för att gå sörmlandsleden med mina elever till våren. Funderar på sträckan Handen-Paradiset, 11km...Sen tänkte jag att föräldrarna kunde vänta på oss vid Paradiset och vi skulle avsluta strapatsen med gemensam korvgrillning som föräldrarna står för... Kom med kommentarer nu. Är idén helt befängd? Tror ni de orkar (eleverna alltså)? Tror ni föräldrarna vill ställa upp? Är det genomförbart...11km med barn som knappt sett en urskog? Hur många vuxna måste vi vara under vandringen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det låter som en helt underbar ide. Välj en dag med bra väder bara....

Hoppas att allt är väl med er,
Kramar Anna

Anonym sa...

Vaddå galet. Helt OK. Du får väl ta med en vandrande vän som stöd om det kniper. Vännen kan medtaga galen hund och ett gott humör!


Naboen

IDA sa...

Jag tror att det kan bli jätte bra. De kanske till och med skulle uppskatta det. hihi Tror dock inte på att en vän med galen hund ska medfölja det kan bli jobbigt haha.

Tror att jag ska träna mån och onsdagar numera så vi hörs om måndag Kramar