fredag, mars 14, 2008

Städhjälp sökes!

När ska allt detta ta slut. Tycker inte jag gör annat än plockar, dammsuger, tvättar och åter igen plockar, dammasuger, tvättar...Ändå håller huset på att bli ett grustag toppat med dammråttor. Längtar faktiskt efter en heldag utan barn och hundar för att verkligen kunna STORSTÄDA!! Att just städa är trist, minskar lusten lite. Men det behövs. Skulle behöva ta en tur ut på "stan" för att köpa lite nya mattor...Har jag tur kanske jag få S att ta tjejerna på något nästa fredag så vi kan få njuta påsken i ett fräsch och renstädat hem...Tills dess få vi nöja oss med att bara städa på ytan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du skicka hit städhjälpen också om du hittar ngn...? =(

Det är ju så TRÅKIGT att städa. Och då är ju din ribba betydligt högre än min kan jag säga. Vår är skrämmande låg. *rodnar*

Hoppas ridningen var lyckad! Här leker de för fullt.

KRAM