onsdag, mars 19, 2008

Jag blir så matt

Hade handledning igår på jobbet, vi pratade om hur jag kan fortsätta att arbeta med klassen. Jag fick en mängd tips, en del känns inte jag men min handledare lyckas att få mig förstå att "mina" elever inte är som vanliga...

Idag, fortfarande stärkt av feedbacken, funkade dagen bra. Men på slutet smiter en kille ut från klassrummet under lektionstid. De andra jobbar på bra, så jag låser dörren, så han blir kvar utanför...I en paus mellan två pass får de resa på sig, dricka och gå på toa. Då hör jag ett illtjut. Det visar sig att killen som smitit ut har inför sina killkompisar öppnat den låsta toadörren där en tjej sitter på toa...SUCK!!!!!

Under morgondagen ska de få träffa rektorn...

Bjuder på ett mörkt klipp av Z när han joddlar!

Inga kommentarer: