tisdag, mars 11, 2008

Katastrofläge


Mina älsklingsjeans har gått sönder...Jag köpte dem innan jag blev gravid med F uppe på Outlet i Barkarby...Har varit en sväng dit för att köpa ett par nya, endast för att få veta att de utgått ur sortementet. Hur ska jag lösa det här nudå???? Jag har länge letat efter liknande utan att hitta några (om man inte vill betala 1500kr förstås). Hela dagen, eftersom det hände på jobbet, kände jag mig väldigt deppig och katastrofal...
Vad sa du? Ja, du tänker så...De utan mat, bostad, liv upplever verklig katastrof..?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår din sorg och du har mitt djupaste deltagande.

Hade ett par ABSOLUTA favoriter som lagades och lappades tills det inte gick längre. Tog dem med till Barkaby enkom för att köpa ett par likadana. Men den modellen hade förstås också utgått. Samma kanske?? Hur ofta hittar jag ett par jeans som jag älskar? Nästa gång det händer ska jag köpa flera.

Och sedan hoppas jag också att världproblemen löser sig.